loading...
آوا صدا ( صفحه ي اختصاصي شهرام شكوهي )
آوا صدا بازدید : 14 نظرات (0)
دانلود آهنگ فريب از شهرام شكوهي

رمز فايل : www.ava3da.r98.ir

دانلود

-------------------------------------------------------------------------


آوا صدا بزرگترين وبلاگ و مرجع موسيقي ايران

توجه : در صورت حذف لينك دانلود  از لينك زير با ذكر نام موسيقي آن را گزارش دهيد


-------------------------------------------------------------------------

شعر اين موزيك


این حق من نبود شکستی عهدتو

گفتی نمیبری کجا بردی دلو

کجا بردی دلو...

ساکت شدم ولی رضایتی نبود

درد و غمم زیاد شکایتی نبود

شکایتی نبود...

من مبتلا به تو، تو در فکر فریب، این حق من نبود

میترسم از فریب، از سایه غریب، این حق من نبود

من که به پای تو، نشسته ام ولی

شکستی قبلم رو گفتی مسافری

این حق من نبود، تو این شهر غریب

اسیر تو بشم، با نیرنگ و فریب

من مبتلا به تو، تو در فکر فریب، این حق من نبود

میترسم از فریب، از سایه غریب، این حق من نبود
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 18
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 18
  • آی پی دیروز : 8
  • بازدید امروز : 15
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 15
  • بازدید ماه : 17
  • بازدید سال : 58
  • بازدید کلی : 1,578