loading...
آوا صدا ( صفحه ي اختصاصي شهرام شكوهي )
آوا صدا بازدید : 15 نظرات (0)
دانلود آهنگ اي دنيا از شهرام شكوهي

رمز فايل : www.ava3da.r98.ir

دانلود

-------------------------------------------------------------------------


آوا صدا بزرگترين وبلاگ و مرجع موسيقي ايران

توجه : در صورت حذف لينك دانلود  از لينك زير با ذكر نام موسيقي آن را گزارش دهيد


-------------------------------------------------------------------------

شعر اين موزيك


آی دنیا آی دنیا دلتنگم از دست آدم ها
بیا و دستتو بذار تو دستام و ببین که با عشق تو موندم تنها
دلتنگی همرامه تنهایی نزدیکه
من بی تو تا دنیا تاریکه می ترسم
دوباره اسممو صدا کن از نو که من
تو نباشی اگه می ترسم

می ترسم

چراغ خونه ی من و تو روشن
صدامو بشنو و سکوتو بشکن
به هم رسیدن من و تو آسون
بیا که فاصله نمونده تا من
اگه بیای آرومم اگه نیای دلتنگم
وااااای

یادم کن دلتنگم
آخه وقتی که تاریکم دلتنگم
سکوتو بشکن و صدامو بشنو که من
تو نباشی اگر
دلتنگی همرامی
تنهایی نزدیکه

چراغ خونه ی من و تو روشن
صدامو بشنو و سکوتو بشکن
به هم رسیدن من و تو آسون
بیا که فاصله نمونده تا من
اگه بیای آرومم اگه نیای دلتنگم
وااااای


مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 18
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 27
  • آی پی دیروز : 8
  • بازدید امروز : 24
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 24
  • بازدید ماه : 26
  • بازدید سال : 67
  • بازدید کلی : 1,587